نوشته شده توسط : Roh

 از نرم افزار emu8086 برای شبیه سازی و كامپایل كردن برنامه های اسمبلی می توان به راحتی استفاده كرد. 

دانلود  emu 8086 به همراه فایل keygen

حجم  :  3MB

دانلود 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , زبان اسمبلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

Microsoft Visual Studio 2010 Professional Service Pack 1

اگر شما واقعا قصد دارید برنامه نویس ( حرفه ای) شوید پس نیاز به یک مجموعه یا ابزار حرفه ای دارید . با استفاده از این ابزار شما می توانید برنامه نویسی کنید و در کارتان خلاقیت به خرج دهید . Microsoft Visual Studio 2010 یک بسته حرفه ای  طراحی شده برای برنامه نویسان , توسعه دهندگان وب , و توسعه دهندگان نرم افزار می باشد .این ابزار در چارچوب .Net 4.0می باشد . و به برنامه نویسان امکان نوشتن کد , کامپایل , اشکال زدایی , تست  و… میدهد . این بسته نرم افزاری دارای قابلیت های فراوانی می باشد که برنامه نویسان آشنا با نسخه های قبلی این نرم افزار را شگفت زده می کند. در این بسته امکاناتی ارائه شده که برنامه نویسان مجبور به نوشتن کد های طولانی و خسته کننده نیستند و بیشتر کار بر عهده Visual Studio است . در  AJAX, JavaScript, Silverlight, XML, CSS, ASP.NET هم ارائه شده اند که برنامه نویسان مرتبط می توانند از آنها بهره ببرند .

عنوان: Microsoft Visual Studio 2010 Professional Service Pack 1

حجم فایل: 1.6 گیگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

نرم افزار Foxit Editor بسیار قوی می باشد و می تواند براحتی فایلهای قفل شده PDF را باز کند، عکس های موجود در PDF را پاک کند و یا عکسی به آن اضافه کند، متنی یا صفحه ای را حذف و یا اضافه نمایید. این نرم افزار از پر قدرت ترین ادیتورهای PDF است ، همچنین این نرم افزار با زبان فارسی بطور کامل هماهنگ است. Foxit Editor با حجم بسیار کمی که دارد قابلیت های زیادی را در خود جای داده و کار با آن بسیار ساده و لذت بخش بوده و از سرعت بالایی هم در کل مراحل نصب تا ویرایش فایل های پی دی اف برخوردار می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , ویرایش , فایل , Foxit Editor , PDF ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 


ویروس ها و نرم افزارهای مخرب جاسوسی همیشه به عنوان تهدیدی برای سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند. این نرم افزارها علاوه بر آسیب رساند به سیستم عامل ها موجب کندی کارکرد نرم افزارها و ویندوز نیز می شوند. این گونه نرم افزارها که توسط برنامه نویسان حرفه ای به منظور سوءاستفاده ازاطلاعات شخصی کاربران و یا به منظور آسیب سانی به یک سیستم عامل با اهداف مشخصی نوشته می شوند ، سالانه ضررهای مالی زیادی را برای کاربران و حتی شرکت های بزرگ نرم افزاری به بار می آورند که در بعضی از موارد موجب نابودی اعتبار بسیاری از مراکز کامپیوتری نیز می شود. به عنوان مثال می توان به این مورد اشاره نمود که در یک کامپیوتر از اطلاعات مهم تجاری و مالی یک شرکت نگهداری می شود و این سیستم به هر دلیل ممکن به یکی از برنامه های جاسوسی  آلوده شده باشد ، حال می توان تصور نمود که چه پیامد هایی را برای آن شرکت در بر خواهد داشت . حتی ممکن است با سوءاستفاده از همان اطلاعات و استفاده آن ها برعلیه آن شرکت موجب پیدایش مشکلات بزرگی همچون ورشکستگی شود. یکی سیستم سالم همانند یک انسان کاملا سالم می باشد و همان طورکه بهترین راه برای انسان حفظ سلامتی پیش از ابتلا به بیماری می باشد ، در سیستم های کامپیوتری بهترین راه پیش گیری قبل از درمان می باشد. این پیشگری امروزه به وسیله نرم افزارهای ضد جاسوسی و آنتی ویروس ها انجام می شود. نرم افزارهای متعددی برای این کار توسط بزرگترین شرکت های نرم افزاری طراحی شده اند که هر یک از آن ها دارای ویژگی خاص مربوط به خود می باشند. تعدادی از این نرم افزارها به صورت کلی و همه جانبه از سیستم مراقبت می کنند ، تعدادی دیگر تنها برای مقابله با ابزارهای جاسوسی طراحی شده اند ، تعدادی دیگر که علاوه بر حفظ و نگهداری سیستم به مدیریت آن نیز توسط کاربر نیز یاری می رسانند و ...

در این مطلب شما را با یکی از نرم افزارهایی که به منظور مقابله با برنامه های جاسوسی طراحی شده است آشنا می کنیم.

Spy Emergency که از انتشار نگارش هفتم یا 2010 آن مدتی بیش نمی گذرد، نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید که لیست کامل برنامه های مخربی که این برنامه با آن ها به مقابله می پردازد به شرح زیر می باشد:

Spyware,Adware,Malware,Homepage hijackers,Remote administration tools,ActiveX Components,Dialers,Scumware,Keyloggers,Trojans,Data mining software,Toolbars,Tracking cookies,Browser Hijackers/BHO's,Worms

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- پشتیبانی از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera

- قابلیت جستجو در حافظه اصلی سیستم

- قابلیت جستجو در رجیستری و یافتن کلید های مربوط به نرم افزارها جاسوسی شناخته شده و پاکسازی آن ها

- قابلیت استفاده از برنامه به صورت خط فرمان

- چک کردن کوکی هایی که در سیستم شما در حال فعالیت هستند

- دارای قسمت اصلی کنترل نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی
- جلوگیری از ورود فایل هایی که قصد عملیات دزدی ( hijacking ) را دارند.

- قابلیت به روز رسانی خودکار پایگاه داده های نرم افزار
- شناسایی malware های کشف شده

- پشتیابی از عملیات زمان بندی در نرم افزار برای اعمال وظایف مختلف در برنامه
- پشتیبانی از فایل هایی که توسط UPX و ASPack پک شده اند

- دارای پوسته های زیبا و متنوع برای زیبا سازی برنامه با توجه به سلیقه کاربر

و ... .

 

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک ، دو ، سه

وبسایت سازنده : spy-emergency.com



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

 


برای اولین بار در ویندوز XP بود که مایکروسافت یه سنت شکنی عجیب انجام داد و اقدام به انتشار بسته‌ی الحاقی فارسی ساز برای کاربران فارسی زبان ویندوز XP کرد. اقدامی که شاید هیچ یک از ایرانیان تصور آن را هم نمی‌کردند.

با نصب بسته فارسی ساز محیط کاربری ویندوز و تمامی پیغام‌ها و حتی Help ویندوز به زبان فارسی قابل استفاده می‌شدند .

این روند ادامه داشت و بعدها بسته‌‌ی فارسی ساز ویندوز ویستا  نیز منتشر شد.

با ارائه ویندوز 7 ، خیلی‌ها این سوال رو مطرح می‌کردند که آیا اینبار هم مایکروسافت فارسی ساز ویندوز را ارئه می‌دهد یا خیر؟

خبر خوب اینکه : چند روزی است که بسته‌ی فارسی ساز ویندوز 7 (LIP) خیلی بی سروصدا ، در سایت رسمی مایکروسافت برای دانلود به رایگان قرار داده شده است.

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید و LIP کاتالان را نصب کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد.  LIPهای Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.
یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این فارسی ساز ، استفاده از راهنما (Help) ویندوز به زبان فارسی است که از طریق آن میتوانید نکات بسیار کاربردی را در مورد ویندوز و ترفندها و پیکربندی شبکه و صدها مورد دیگر را بیاموزید .

لینک ورود به صفحه دریافت فارسی ساز ویندوز سون 7 سایت مایکروسافت (نسخه 32 بیتی و 64 بیتی )



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 21 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

 

اگر غیر از خودتان افراد دیگری هم امکان دسترسی به کامپیوترتان را دارند (در منزل یا محیط کار و اداره) ، شاید دوست داشته باشید که پورت های USB کامپیوترتان را قفل کنید. تا کسی نتواند از طریق USB فایلی را از کامپیوتر شما بردارد یا چیزی روی آن کپی کند.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ترفند کامپیوتری , , ,
:: بازدید از این مطلب : 1247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان

 برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان

تعداد صفحات : ۲۴۸ | پی دی اف | انگلیسی |۲۰۱۱ |  ۲ مگابایت

trans برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان

dollar برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان قیمت : $ ۳۹

amazon برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان آمازون

download برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان دانلود رایگان کتاب برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان لینک کمکی

password برنامه نویسی متلب و سی برای مهندسان پسورد : www.freemag.ir



:: موضوعات مرتبط: کتاب , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 863
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

Viper SmartStart يکي از کار آمد ترين برنامه هاي آندرويدي است که امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور را براي دارندگان تلفن هاي هوشمند فراهم مي کند

 با گذر زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی در جهان، تلفن های هوشمند هر روز بیش از گذشته خود را به زندگی روزمره انسان ها گره زده و با حذف بسیاری از ابزارهای جانبی که تاکنون استفاده می کردیم، انجام امور مختلف را آسانتر کرده و در عین حال ما را به خود وابسته تر می نمایند.

خودرو ها و تلفن هاي هوشمند هر دو به صورتي کاملا جداگانه زندگي ما را متحول کرده اند.

خودرو ها رفت و امد و حمل و نقل را براي ما آسان کرده اند و تلفن هاي هوشمند هم دسترسي به رايانه ها را در هر مکاني براي ما فراهم کرده است.

اما برنامه ي Viper SmartStart هر دوي اين وسايل جادويي را به هم پيوند داده است.

 

معرفي برنامه :

يکي از پر کاربرد ترين برنامه هابراي اندرويد Viper SmartStart است.

اين برنامه اين امکان را در اختيار ما مي گذارد تا به راحتي به توانيم به خودروي خود در هر جايي دسترسي پيدا کنيم.

پيش از آنکه سوار خودرو به شويد آن را روشن کنيد ، درهاي آن را قفل کنيد و چندين و چند ويژگي که آن را از ساير برنامه هاي هم رده ي خود متمايز مي کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 نرم افزار UNFIED REMOTE یکی از قدرتمندترین برنامه های عرضه شده مخصوص اندروید است که می تواند موبایل و تبلت را به ریموت کنترل پی سی تبدیل کند.

 اگر شما هم جز افرادی هستید که همواره تمایل به استفاده از کنترل برای گجت های موجود در خانه ی خود دارید، این نرم افزار می تواند موبایل شما را به یک کنترل حرفه ای برای رایانه خانگیتان تبدیل کند.


 


:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

سیستم عامل آندروید, ارتباط اینترنتی

سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.
این نرم افزار کانکشن های شما با برج های مخابراتی ومراکز به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود.شما می توانید با استفاده از نصب این نرم افزار در سرعت مرور سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما ۲ چندان خواهد کرد.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با امن شدن کانکشن های شما و افزایش کیفیت ارتباط اینترنتی شما بتوانید از بازیها و برنامه های اینترنتی استفاده کنید و از انها لذت ببرید.

از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- بهبود قابلیت دریافت سیگنال های برج های مخابراتی و ….
- افزایش سرعت اینترنت و لود صفحات
- ایمن کردن کانکشن های اینترنتی با برج های مخابراتی
- بهبود قابلیت مکالمه شما
- افزایش مسافت دریافتی سیگنال های رادیویی
- قابلیت های مخصوص ارتباطات اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما
- بسیار ویژگی های دیگر….
لینک دانلود:

http://www.lorddownload.com/?p=5293



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , دانلود نرم افزار , ترفند کامپیوتری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

 

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از...

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه ۳ از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.

برای دانلود کلیک کنید


:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری اطلاعات , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Roh

معمولاً تصور و تصویرسازی ذهنی و درک اجسام سه بعدی برای دانش آموزانی که هندسه می خوانند مشکل و سخت است. بنابراین استفاده از رایانه و نرم افزارهای شبیه سازی مانند نرم افزار Calques 3D  که در فرانسه طراحی شده است کمک بزرگی برای تصویرسازی ذهنی این اجسام خواهد بود.

ریاضی سرا          www.riazisara.ir ریاضی سرا          www.riazisara.irریاضی سرا          www.riazisara.ir

                                      

دانلود نرم افزار



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد